Autor Wątek: Pomoc graficzna  (Przeczytany 3102 razy)

tuptuś

• Użytkownik
  • **
Pomoc graficzna
« dnia: 03 Marca 2025, 21:33 »
Chciałbym wystawić się choć z kilkoma rybkami na pobliskich mi wystawach akwarystycznych aby propagować wśród ludzi tak niedoceniane ryby jakimi są wężogłowy. Aby to miało znamiona grupy zorganizowanej i prezentowało się chociaż częściowo w profesjonalny sposób potrzebuję pomocy w stworzeniu banera który będzie reprezentował nasze forum. Wymiar rollupa 85x200h.
Wszelakie sugestie i pomysły łącznie z przykładowymi fotkami mile widziane.
Channa pulchra : Channa asiatica "Galaxy" :Channa ornatipinnis :.............

Zimna Zośka

• Aktywny użytkownik
Odp: Pomoc graficzna
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Marca 2025, 22:14 »
Pomóc graficznie Ci nie pomogę, bo nie znam się na tym. Mogę jedynie pomysłem się podzielić. Jeśli chcesz to forum reprezentować to na baner z góry dałbym logo forum tak z 1/3, na reszcie z 3-4 zdjęcia wężogłowów, jako tło do opisu forum.

Nie wiem na jakie wystawy chciałbyś pojechać, ale zapraszam na Śląsk we wrześniu, gdzie będziemy organizować Śląski Weekend Awarystyczny.

tuptuś

• Użytkownik
  • **
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Marca 2025, 15:05 »
Dało mi do myślenia to co powiedział AdamFF więc warto coś z tym zrobić.
Nie wiem jak reszta na to i zrozumiem jeśli zostanę z tym sam bo nie widzę póki co tutaj chętnych. Mam nadzieję że się pomyliłem i ktoś mi pomoże użyczając ryb lub wspomagając.
Poniżej baner Forum Arowany z którym wystawialiśmy się w Drozdowie.

lanner1

• Ekspert
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Marca 2025, 16:20 »