CHANNIDAE > Powitanie

Witam wszystkich serdecznie:)

(1/3) > >>

Rafi:
Mam na imię Rafał.Z akwarystyką przygodę zacząłem prawie 10 lat temu.Obecnie posiadam zbiornik 120x50x50 biotop tanganika,i to się nie zmieni.6 lat z księżniczkami poleciało,jak jeden dzień;)
Drugi 120x50x50 zalałem 2 dni temu,i chciałbym aby była w nim channa bleheri sp.chocolade.Ogólnie wężogłowy zainteresowały mnie jakiś czas temu.Przeglądając,czytając to forum,oglądając filmiki na YT zacząłem się trochę uczyć o nich.Nigdy ich nie miałem u siebie,więc jestem totalnym laikiem.Mam nadzieję,że mi trochę pomożecie :)
Na dzień dzisiejszy akwarium wygląda tak.Jeszcze można coś zmienić,poprawić więc jakie kolwiek sugestie mile widziane.
Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

Admin:
Witaj Rafi,

Zawsze jestem bardzo zadowolony, gdy przybywa do Nas ktoś "nowy",
Witam Cię Rafale serdecznie :)

Jestem przekonany, że poznasz tutaj wiele osób Tobie serdecznych, którzy z przyjacielskim "uściskiem" pomogą Ci w Twoich początkach z wężogłowami,
Mam nadzieje, że znajdziesz tutaj na forum oraz na stronie głównej Channa Club interesujące Cię informację.

Życzę Ci powodzenia i wspaniałych rezultatów, mając nadzieje, że regularnie będziesz dzielił się z Nami swoją pasją oraz nabytym doświadczeniem,

Świetnie, że zbiornik masz już gotowy i dojrzewa, czekając na nowych domowników,

Akwarium masz dobre pod dobrana parę,
Dołożyłbym gałęzie do akwa, korzenie, liście, tubę korkową - uogólniając, "zagraaciłbym" akwa :)

Rafi:
Dzięki Admin za miłe słowo i podpowiedź :)
Zastanawiałem się nad tymi liśćmi i szyszkami.Zachowały mi się z dawnych czasów,więc ich użyję.Korzenie jakieś małe stare znajdę,a jutro mam dostać jakiś większy od kumpla,więc też to wszystko wleci :)
Z bleheri chyba zrezygnuję,bo teraz mam 25st.C w akwa,przy wyłączonych grzejnikach.
Ryby chciałbym kupić u Was,te z odłowu.

Rafi: